Kimmietid

maj 23, 2010

Härlig kväll

Det blev ett helt otroligt väder igår kväll, vi kunde sitta utomhus och äta vår grillade middag och satt kvar både länge och väl och snackade.
Hossan hade köpt med sig gott vin som hade till maten så vi njöt ordentligt.

Idag har jag fixat här hemma, jag har strukit tvätten och bakat en Cheesecake som jag ska ha med mig imorgonkväll hem till sonens pappa - han fyller år då.
Sonen ska till sin pappa nu ikväll eftersom han ska med till sin pappas jobb imorgon tidigt. Imorgon när de jobbat klart bjuder sonens pappa mig och sonen på middag (han skulle hämta hem något gott på vägen hem) och så ska vi fira lite. Sonen kommer att sova hos sin pappa några nätter denna veckan eftersom det blir enklare med tanke på sonens praktikplats.

Hoppas ni har en skön Söndag!

2 Comments:

  • At 2010-05-24 08:17, Anonymous Helga said…

    Vad härligt det låter!

    Vad ni verkar ha bra kontakt du och din ex-man. Härligt!

     
  • At 2010-05-24 09:36, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, det är skönt att vi är riktigt goda vänner, måste vara enklare för sonen. Skönt också att hans nya flickvän inte har något problem med vår vänskap - hon tycker det är sunt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter