Kimmietid

juni 02, 2010

Äntligen SOL

Blev glad när jag vaknade imorse och såg solen komma in i springorna från persiennerna. Så skönt att se det klara ljuset istället för genomgrått!
Blev lite mindre glad när jag tog min dusch och varmvattnet var näst intill borta, men jag vaknade i varje fall till rejält =) ett par dagar till bara sedan ska det där jobbet de gör med vattenledningarna vara klart.

Om en stund ska jag ge mig iväg på min cykel till en blomsteraffär, sonen och hans pappa ska på studentmottagning ikväll till någon som bor bara ett par kvarter ifrån mig och när jag hörde att min exman först tänkt köpa blommorna i helgen och tänkte ha dem stående tills idag pga tidsbristen idag så kände jag mig tvungen att rycka in. Så jag har lovat att fixa en fin bukett som de kan ha med sig ikväll också kommer de bara in om på vägen dit och hämtar upp den.
När detta är klart planerar jag att komma ut på veckans första promenad, det får bli en lång en för att väga upp för allt sittande de senaste två dagarna.

2 Comments:

  • At 2010-06-02 10:37, Anonymous -Nena- said…

    Riktigt skönt med sol idag efter en sådan våt och grå dag igår.

    Vad bra att du kan fixa buketten så den slapp stå sedan helgen.

    Ha en din dag!

     
  • At 2010-06-02 19:12, Blogger Kimmie said…

    Nena: Visst har det varit en härlig dag!
    Angående buketten tyckte jag att det hade varit synd om flickan att få en halvdöd bukett =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter