Kimmietid

juni 05, 2010

Ännu en otrolig dag!

Passar jättebra eftersom jag ska iväg till min systers stuga nu ikväll för att fira "Midsommar" - låter ju helgalet men vi ska köra hela midsommargrejen ikväll.
Som jag har nämnt tidigare är min syster och svåger bortresta när det är midsommar på riktigt =)
Det kommer en del för mig nya ansikten och en del som jag känt länge, blir säkert trevligt.

Där är ju en liten del som de nog inte lyckats fixa, jag gissar på att det inte blir dans på dansbanan, i varje fall inte till levande musik =)
Den biten är jag gärna utan eftersom jag får obehagsrysningar bara jag tänker på dansbandsmusik.

Idag har jag varit ute och promenerat i värmen, cyklat lite ärenden och tillbringat tid på min älskade uteplats. Sonen har en kompis här och är nöjd med att han inte ska med ikväll, han var medbjuden men hade noll intresse att hänga med =)

2 Comments:

  • At 2010-06-05 20:48, Anonymous Helga said…

    Det låter med midsommarfest så här lite i förväg... Jag gillar inte heller dansbandsmusik, men ett bra band som spelar covers kan vara kul!

     
  • At 2010-06-06 00:28, Blogger Kimmie said…

    Helga: Covers är en helt annan sak men de får alltid tag i riktiga nasala dansbandssångare till midsommar på denna dansbanan =)

    De hade till och med klätt midsommarstång, min svåger är liten galen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter