Kimmietid

juni 15, 2010

Det blir film ikväll igen

Jag är ju lite filmtokig, denna gången har jag varit iväg och hyrt 3 filmer som jag har under en vecka. Hossan och jag ska ha filmträff på Torsdag så den vi ska se då fick jag tag i också hade sonen berättat om en film han ville se - så den blir det ikväll.

Dagen har varit rätt ok idag, sonen fick ett ryck och började sortera en del av sin klädkammare och det blev slängt en säck med gamla prylar och bortsorterat en kasse med kläder att ge bort. Han har en rätt stor klädkammare som det dessutom finns en garderob inuti.
Jag har föreslagit att han ska gå igenom allt och så gott som tömma garderoben som finns därinne - denna är då tänkt att så småningom användas till att samla prylar för framtiden alltså när han börjar få servis, glas och liknande.

Nu ska jag sätta på potatisen, till denna ska vi ha lax och det ska bli gott.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter