Kimmietid

juni 21, 2010

Ny vecka

Måndag igen, sonen sover fortfarande gott och jag har just varit ute och farit lite. Har varit och lämnat tillbaka hyrda filmer och sedan cyklade jag till Lidl,
sonens pappa berättade att de hade amerikavecka och han hade köpt godsaker som jag också gillar - Pretzels med HoneyMustard smak bl.a så jag var och köpte några paketer sådant och Lidl´s Cocacola som jag gillar.
Sedan hem och lämna detta och nu har jag varit och fixat en ny patron till vår SodaStream på ICA.
Denna veckan är det lite inplanerat, sonen ska iväg till en kompis idag och sova över där inatt, imorgon ska jag iväg och skriva på papper angående det temporära jobbet som jag ska börja på i Augusti sedan hörde pratkamraten av sig igår kväll och vi ska ta oss en heldag på Onsdag, hon och hennes man har köpt stuga i norra skåne och vi ska åka dit över dagen. Blir kul att se stugan och där ska vara fina skogsområden att promenera i.
 
Hit Counter
Free Counter