Kimmietid

juni 28, 2010

Flänga runt

Visste att jag skulle vara rastlös idag efter att jag var hemma hela dagen igår, utomhus var jag ju men bara på uteplatsen.
Så idag har jag flängt runt på min cykel, började med ett besök på Biblioteket, återlämnade och lånade nytt. Sedan var jag på Systembolaget, brukar aldrig köpa starksprit men fick smaka en så sjukt god drink hos min exman för ett tag sedan - en sorts Bacardi som var ny och heter "Torched Cherry" var tvungen att köpa en flaska =). Torget var nästa ställe som jag hamnade på där jag inhandlade frukt och grönt. Sedan stack jag hem och lämnade allt och ändrade lappen på köksbordet till Är på ICA - en snabb runda där blev det behövde mestadels lite bröd och smör. Hem igen och och strök på lappen igen, nu ändrade jag till Är på Ekohallen, så for jag dit och köpte en ny 5 kg säck grillkol.
Precis när jag kom in genom ytterdörren efter alla dess ärenden började sonens väckarklocka att ringa - klockan var 12. Vi har lite olika dygnsrytm för tillfället.
Nu äter han frukost och jag ska ta mig någon liten lunch.

5 Comments:

  • At 2010-06-28 14:21, Anonymous Anonym said…

    Ha ha ha ha - så han hann aldrig läsa något av meddelandena?
    Det blev lite roligt
    /Hossan

     
  • At 2010-06-28 15:31, Anonymous -Nena- said…

    Idag var töserna uppe innan mig.
    Vaknade av att de tappade fjärrkontrollen i golvet *s*
    Undrar om det var med flit eller inte ;)

    Massa du hunnit med på förmiddagen idag.

     
  • At 2010-06-28 16:36, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Han hade varit uppe en gång mellan mina rundor eftersom han blev väckt av telefonen men då hade han bara druckit vatten, läst lappen och sedan lagt sig igen =)

    Nena: Då är de mer morgonpigga än min son =)

     
  • At 2010-06-28 22:43, Blogger Daniel said…

    Alla har vi våra rutiner säj! Nu e det bara att grilla på kolen!!!

     
  • At 2010-06-29 09:40, Blogger Kimmie said…

    Daniel: Hej på dej, kul med en ny besökare. Jag ska titta in på din blogg senare idag =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter