Kimmietid

juli 06, 2010

Var på min intervju imorse

Hur det gick det vet man aldrig eftersom man aldrig kan veta exakt vad de letar efter. Det skulle vara en för mig väldigt annorlunda arbetsmiljö, men jag är absolut inte rädd för att testa något nytt - arbetsuppgifterna i sig har likheter med vad jag gjort tidigare, men med mycket mer kontakter med olika människor. Vi får väl se hur det gick.

Efter intervjun for jag iväg till Ur och Penn som har rea och köpte mig en billig klocka. Jag har aldrig klocka på mig men på det jobb som jag redan fått och som startar i slutet av Augusti så får man inte ha mobilen på och jag gillar att ha koll på tiden. Så var det fixat.

Ikväll ska en f.d kollega komma hit en stund och lämna papper jag behöver från det gamla jobbet - känns nästan som om man inte känner henne längre trots att vi jobbat ihop halva livet men vi får väl se hur det känns när vi ses.
 
Hit Counter
Free Counter