Kimmietid

juli 02, 2010

Att titta tillbaka

Ha bloggat sedan Augusti 2006 och det är faktiskt himla kul att ha bloggen.
Ibland när man pratar om något och inte riktigt kommer ihåg när det var så kan man bläddra i bloggen och kolla det. Jag tycker också det är kul att ibland kika tillbaka till samma månad fast några år tillbaka och se vad jag skrivit då.

Om en halvtimme blir jag upphämtad av pratkamraten, vi ska iväg och gå vår motionsrunda. Hon väntar samtal under eftermiddagen angående jobb hon sökt så därför tar vi det direkt på morgonen. Har gjort några mackor till oss som vi kan fika på efter motionen. Vad som händer i övrigt idag vet jag inte ännu =)

2 Comments:

  • At 2010-07-02 14:14, Anonymous Pisan said…

    Jag tycker också att det är jättekul att kolla tillbaka i bloggen. Hoppas du haft en trevlig förmiddag med pratkamraten och att resten av dagen blir bra :-) Kram!!

     
  • At 2010-07-02 14:38, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Det var en bra idé att gå på morgonen - redan då var det duktigt varmt. Ha en fin fredag du med.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter