Kimmietid

juli 03, 2010

Tryckande varmt

Idag är det hett! Det har sagts hela veckan att det skulle bli otroligt varmt idag och de har nog haft rätt. Jag har varit ute och cyklat en massa under förmiddagen och nu när jag kom hem blev det en dusch och nästan en liter vatten att dricka.
Jag började dagen (före frukost) med att cykla till Möllevångstorget för att inhandla blommor och jordgubbar. Köpte en fin bukett rosor till Minneslunden också hade han jag handlade av en hög blommor som inte var i perfekt skick men ändå fina som man fick köpa för 10,- buketten så jag köpte en bukett rosor till mig själv också - för 10,- så spelar det ingen roll om de bara är fina idag.
Sedan cyklade jag hem och åt frukost, hade tänkt duscha då också men kom fram till att jag lika gärna kunde cykla till minneslunden på en gång också eftersom det är så jättevarmt ute så nu har jag varit där med blommorna och tänt ett ljus också. Idag är det 13 år sedan min pappa dog och 3 år sedan min mamma dog.
 
Hit Counter
Free Counter