Kimmietid

juli 07, 2010

Bokhyllefixande

Nu är jag småtrött och nog lite dammig också. Jag började igår med en av mina stora bokhyllor och tog ut alla böcker, dammsög dem, torkade av hyllorna och satte tillbaks dem. Idag har jag gjort en till av samma storlek samt en del väggfasta bokhyllor jag har i sovrummet. Kvar finns en som är halvhög och en annan som bara delvis innehåller böcker. Känns härligt att det är dammfritt och rent där. De som är kvar tar jag nog imorgon. Jag har VÄLDIGT mycket böcker så det är en hel del jobb att hålla ordning på men det är det värt, för mig ger de en hemtrevlig känsla.
Annars har det inte hänt så mycket idag, sonen är upptagen med kompisar och jag har mest bara varit hemma. Har suttit lite på uteplatsen och sedan tittat på några avsnitt av Hells Kitchen på nätet. Imorgon är det dags för pratkamrat-promenad igen.
 
Hit Counter
Free Counter