Kimmietid

juli 13, 2010

Mysig kväll

Vi hade trevligt igår, jag fick fina presenter som jag blev jätteglad för och smörgåstårtan blev god. Vi satt och åt och snackade och kunde till och med sitta utomhus en stund när solen börjat sjunka ner bakom grannhusen.
Fick böcker och blommor av Hossan, presentkort på böcker från sonen och hans pappa + att jag redan innan fått en mobiltelefon av sonen - det var hans gamla som jag fick när han köpte en ny och som jag när han hade den tyckte var så superfin så han frågade om jag ville ha den istället för att han skulle sälja den.
Från min syster fick jag en stor presentkasse fylld med hudkrämer, duschkrämer, hårprodukter och underkläder och en fin växt också. Kände mig verkligen uppvaktad. Det var en bra födelsedag och idag är jag glad att det har regnat lite och är mulet ute - kroppen behöver en paus från hettan.
Kanske kan jag klara mig på bara en dusch idag - igår blev det tre =)
 
Hit Counter
Free Counter