Kimmietid

juli 22, 2010

Det fattades ett kryss

Så är cirkusen igång med mina papper, fick tillbaka de jag skickat in till A-kassan - det fattades ett kryss. Detta trots att jag lusläst dem innan jag skickade dem. Ringde till mitt gamla jobb och rätt person var inne så då cyklade jag ut dit och fick det fixat. Kändes lite konstigt att vara tillbaka där och se mitt kontor stå helt tomt och öde.
Bara trevliga människor var där så det var rätt ok ändå. Nu har jag fått iväg blanketterna igen och hoppas på bättre tur denna gång.
I övrigt idag så har jag varit ute och farit en hel del, kände mig rastlös och lite uttråkad - då hjälper det att röra på sig.
Nu ska jag snart sätta igång och förbereda inför kvällens middag som ska bli kycklingfilé med ugnsrostade grönsaker och svamp.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter