Kimmietid

juli 20, 2010

Vilken dag är det?

Min förvirring är verkligen total =), jag har ingen koll på vad det är för veckodag och vet knappt om det är morgon eller kväll.
Blir väl så när man inte har någon riktig struktur, när jag var hemma i början så hade sonen i varje fall skolan så då höll man koll på tillvaron på det sättet.
Nåja, om inget annat dyker upp så har jag ju i varje fall jobb ett tag i höst och det ska bli skönt.
Dagen idag började jag med en timmes rask promenad som var jätteskön, svettig men skön. Hem och satte på kaffe, tog en dusch, åt frukost och kollade efter lediga jobb. Jag mår bra av att starta dagen med att röra på mig och nu är det visserligen väldigt varmt men inte stekhett så nu känns det skönt att göra det. Sonen och jag har börjat skriva en lista över vad han ska ha med sig när han reser på semester med sin pappa på söndag, han har koll på det mesta själv men jag fyller i sådant som är lätt att glömma - som allergimedicin, mobilladdare och sånt. Lite avundsjuk är jag allt, de ska till Amsterdam och det är stad som jag fullständigt älskar.
 
Hit Counter
Free Counter