Kimmietid

juli 23, 2010

Rörigt hem - men superfin TV

Vilken röra vi har här hemma =). Den nya TV:n anlände och den är så Superfin!! Är jätteglad för den, fräckt med finesser som att man kan sätta i ett USB i TV:n och se film eller annat man har på det på TV:n. Sen är den jättesnygg också. Vi har ställt in alla kanaler och sådant men väntar tills imorgon men att testa saker som att koppla min laptop till tv:n (har köpt en sladd men är för trött för att tänka =)

Tillbaka till röran, i hallen står den stora tomma kartongen som TV:n anlände i - jag ska sätta ner den i källaren men väntar till imorgon. I vardagsrummet i ett hörn står den gamla TV:n - på ett annat ställe på golvet ligger resväskan som sonen håller på att packa ner i inför sin resa, runt omkring väskan ligger sådant som han har på gång. Sånt där får det att krypa i hela kroppen på mig, har lite ordning och reda sjuka men jag får försöka inte se eländet ikväll. Den gamla TV:n får jag nog ha stående någon vecka - sonens pappa har lovat hjälpa mig att bli av med den och han och sonen åker ju på semester på Måndag.
 
Hit Counter
Free Counter