Kimmietid

juli 27, 2010

Slö dag

Vaknade med en bultande huvudvärk och den höll i sig länge trots att jag direkt gick upp och tog två panodil, nu är den tack och lov borta.
Har varit rätt slapp idag, en cykeltur där några ärenden blev fixade har jag tagit och en tur till ICA resten av dagen har jag mest bara läst och först nu satte jag igång datorn. Har läst ut Mari Jungstedts senaste bok "Den farliga leken" som jag fick när jag fyllde år. Den var riktigt spännande. Blir nog rätt slappt resten av dagen också, ska tvätta lite vid 16-tiden.
Hoppas på att vädret ska hålla sig fint imorgon för då ska jag träffa de gamla väninnorna från grundskoletiden - vi ska ha picknick i en park tillsammans.

2 Comments:

  • At 2010-07-27 16:56, Anonymous Helga said…

    Hoppas sonen gillar Amsterdam. Jag har varit där ganska många ggr genom jobbet och gillar staden. Mysigt att du läst så mycket!Det är mysigt! Jag läser en deckare just nu men har en serie med tre böcker som väntar efter den.

     
  • At 2010-07-27 18:03, Blogger Kimmie said…

    Helga: Han verkar gilla det. Böcker är toppen - en riktigt härlig avkoppling.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter