Kimmietid

juli 26, 2010

Sonen iväg

Ja, nu bör sonen och hans pappa ha landat i Amsterdam för någon timme sedan. Han hör säkert av sig när de tagit sig till sitt Hotell och kommit iordning.
Ska bli roligt att höra vad han tycker om staden.
Själv har jag varit och klippt mig nu på förmiddagen, bara klippt topparna eftersom håret hade blivit väldigt torrt och slitet just där. Ska göra en rejäl inpackning imorgon tänkte jag - all sol och värme har tagit hårt på kalufsen =)

Nu ska jag ge mig på att städa badrum och sonens rum, det som är kvar av veckans städning - resten hann jag med i helgen.

4 Comments:

  • At 2010-07-26 17:58, Anonymous Helga said…

    Kul för sonen att få resa till Amsterdam - det är en läcker stad tycker jag :)

    Ny TV ser jag också och rensning och rundvandring. Mycke nu!

     
  • At 2010-07-26 18:55, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, jag hoppas han ska gilla Amsterdam lika mycket som jag gör.
    Ja, lite händer det allt.

     
  • At 2010-07-26 20:51, Anonymous -Nena- said…

    Kul för sonen.

    Skulle också behöva en klippning, mitt har blivit så tjockt under sommaren.

     
  • At 2010-07-26 22:18, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, jag är glad att han får uppleva nya saker.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter