Kimmietid

juli 30, 2010

Fredag

Om bara ett par dagar så kommer sonen hem igen, han har det bra. Det kommer rapporter då och då - kortfattade rapporter men jag är nöjd om jag bara vet att han mår bra och har kul. Allt annat får han berätta om sedan när han har kommit hem igen.
Ikväll ska Hossan komma hit, det blir första gången denna veckan som jag lagar mat =) - jag har ätit av alla rester som legat i burkar i frysen övriga dagar.
Så ikväll ska jag göra kyckling i jordnötssås med nudlar, wokgrönsaker och minivårrullar.

Ha en fin Fredag!

3 Comments:

  • At 2010-07-30 21:03, Anonymous -Nena- said…

    Visst är det skönt med de där rapporterna även om de är korta.
    Så länge de har det bra så känns det bra hemma också.

    Hoppas du och Hossan har en bra fredagskväll.

     
  • At 2010-07-30 22:39, Anonymous Helga said…

    Det låter smaskigt! Kunde jag skulle jag komma :)

     
  • At 2010-07-31 00:14, Blogger Kimmie said…

    Nena: Precis, bara att höra av dem är bra sedan kan resten väna.

    Helga: Det blev riktigt gott - du hade varit välkommen =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter