Kimmietid

augusti 04, 2010

Goda burgare

Kvällens grillning blev hemgjorda burgare, smakade finfint! Min syster kom in om precis när jag stod och grillade och blev frestad =) hon hade gärna fått stanna och äta hon med men hon skulle till någon sammankomst med sitt jobb där mat skulle serveras så hon skippade det.

Är seg, trött och slö ikväll så jag tror nog att jag snart ska titta på någon film liggandes på sängen och sedan försöka somna i bra tid. Imorgon ska jag träffa väninnan L när hon slutar jobba och ta en fika på stan tillsammans - trevligt.

5 Comments:

  • At 2010-08-04 23:43, Blogger Hossan said…

    Hälsa!

     
  • At 2010-08-05 09:09, Anonymous Pisan said…

    Fika på stan är alltid trevligt :-) Hoppas vädret är med er, här ser det lite grått ut idag. KRAM!!

     
  • At 2010-08-05 10:08, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ska jag!

    Pisan: Det regnade helt vansinnigt mycket sent igårkväll så man kan väl hoppas att det tog slut där.

     
  • At 2010-08-05 12:06, Anonymous Helga said…

    Det lät gott det där... synd att din syrra inte kunde stanna. Igår såg jag och dottern "sommaren med Göran". Vi hade inte sett den förut och den var kul!

     
  • At 2010-08-05 14:03, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det blev gott. Sommaren med Göran har jag sett - den var jättekul!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter