Kimmietid

augusti 02, 2010

Allt rent

Var igång med tvätten klockan 8 imorse och allt blev rent under förmiddagen - nu har jag istället ett berg som ska strykas men den högen får nog vänta tills imorgon. Har tittat på sonens semesterfoton och vi har snackat mycket idag.
Fick en något udda present av sonen som han köpt i Amsterdam - en ko (liten prydnadssak alltså) iklädd Supermandräkt =), jag gillar knäppa prylar så det passade fint.

Nyss har jag varit iväg till Akademibokhandeln och köpt några böcker, använde presentkort jag fick när jag fyllde år, köpte bl.a Keplers nya.

5 Comments:

  • At 2010-08-02 18:30, Anonymous Anonym said…

    Härligt! Kul med en ko, det hade varit ännu roligare om det varit en gris :)

    Ska du stå som arbetssökande fortfarande här på bloggen?

    Ha det gott!

    /Hossan

     
  • At 2010-08-02 19:06, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Kon är jättefin, grisar är det ju du som brukar ge mig =)
    Nej, det ska jag nog inte va, ska fixa det =)

     
  • At 2010-08-02 21:14, Anonymous Helga said…

    Mysigt att ha sonen hemma igen... roligt att han hittade en knäpp present ;)

     
  • At 2010-08-03 00:04, Anonymous -Nena- said…

    Vilken kul present =)
    Här hemma är också allt tvättat utom scoutskjortan eftersom ett märke bara är halvt påsytt.
    Skönt när det är klart.

    Har också sett en massa foto och hört om allt ;)

     
  • At 2010-08-03 09:51, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, jätteskönt. Kon är uppskattad =)

    Nena: Skönt att få undan allt så fort som möjligt =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter