Kimmietid

augusti 08, 2010

Söndag

Sonen har just kommit hem ifrån helgen hos sin pappa och han var helt genomblöt, det regnar och har regnat hela dagen. Jag har visserligen önskat regn men det kunde tagit en paus när han skulle cykla.
Har letat fram mitt regnställ så att jag har det redo att ta med eller ta på imorgon.
I övrigt idag så har jag strukit tvätten, varit på ICA och nu har jag nyss gjort en Lasagne nästan klar, den ska bara in i ugnen - det blir kvällens middag.
Har också gjort en tonfisksallad som jag ska ha med mig till lunch imorgon ska verkligen göra ett försök att vara lite sundare nu.

Klockan är ställd på 05,50 och det blir säkert jobbigt den första tiden men man vänjer sig snabbt. Börjar jobba klockan 07,30 och har ca 20 minuters cykeltur dit så då har jag gott om tid till att som ska göras på morgonen.

Hoppas ni har en skön Söndag!

5 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter