Kimmietid

augusti 07, 2010

Mission accomplished

Hela lägenheten är städad och fixad och sorterad, sängar renbäddade och all tvätt tvättad. Sitter nu här nyduschad och avkopplad. Visst är detta ett arbete som återkommer precis hela tiden men jag gillar tanken att allt är i bra skick när jag börjar jobba, jag gjorde likadant förr i slutet på semesterperioder.

Satt och läste lite bloggar tidigare och blev så inspirerad av Helgas blogg där hon skrev om att hon varit flitig och tappat rätt många kilon och imorgon ska det inhandlas nyttigheter så att jag kan ta den nystarten också när jag startar ett nytt kapitel på Måndag. Hade tänkt på det innan men från tanke till handling kan steget ibland vara alltför långt - nu känner jag mig redo =)

2 Comments:

  • At 2010-08-07 20:13, Anonymous Anonym said…

    Jösses! Vågar knappt tänka på hur jag skulle mått om jag gjort så mycket på en dag....!
    Fast jag tvättar idag och det får jag väl vara nöjd med.

    Bra om man får inspiration och hittar tråden som hjälper en neråt något kilo!

    Lycka till på jobbet med! Kram
    Hossan

     
  • At 2010-08-07 20:46, Blogger Kimmie said…

    Hej, hej! Det är lättare att göra mycket när man inte har ont någonstans!! Jag känner mig lite redo och hoppas på att orka med allt nytt på en gång - som vi sagt tusen gånger, man måste hitta viljan och då går det =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter