Kimmietid

augusti 10, 2010

Full fart

Inlärningsprocessen fortsätter och idag har vi tittat på ännu några dataprogram som jag ska kunna hantera och den biten är den jag har lättast för så det känns bra. Sen har det varit en hel massa annat också, och det känns som som om dagen har gått bra. Har pratat lite mer med människor där och de jag träffat verkar vara väldigt trevliga. Redan nästa vecka kommer tempot att öka och om ett par veckor ska det tydligen vara full rulle där och då ska jag kunna så mycket som möjligt innan dess. Ska gå några kortare kurser också, får väl se om alla nya kunskaper får plats i skallen på mig =).

Nu ska jag ha en lugn kväll, bara lite middag och sedan blir det nog soffan.

4 Comments:

  • At 2010-08-11 00:04, Anonymous -Nena- said…

    Oj oj kanske skulle du behöva lite extra
    USB-minne *fniss*

    Skönt att det verkar vara trevliga arbetskamrater, det är en viktig bit.

     
  • At 2010-08-11 06:46, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ha ha, det var en bra idé - undrar om det funkar =)

     
  • At 2010-08-11 10:19, Anonymous Helga said…

    Oj, oj, oj, så mycket nytt på en enda gång!!! Vilken omställning det måste vara - men säkert roligt också! Lycka till!

     
  • At 2010-08-11 16:57, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det är jättekul och de verkar snälla så de förstår nog att saker och ting kanske tar några extra minuter nu i början =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter