Kimmietid

augusti 12, 2010

Är lite tjatig just nu

Har inte så mycket mer att säga än att berätta om nya jobbet, idag är jag riktigt trött - det har varit mycket och allt är så nytt att jag väl inte jobbar sådär supersnabbt - vill inte göra fel så jag dubbelkollar det mesta. Men det går framåt. Imorgon är jag solo på min post och det känns både nervöst och spännande =).

Efter jobb idag blev det iväg och handla, hade en rätt lång lista och ändå så glömde jag köpa färska grönsaker, äsch. Istället kom jag hem med en massa stearinljus - både vanliga smala och en massa snygga blockljus, färger som jag gillar är tydligen utgående =) så stora fina blockljus såldes för 10,-/styck. Jag som älskar att tända ljus, det blev en hel hög. Sen har vi ätit middag, idag blev det kassler. Imorgon är det fredag och sonen ska troligtvis sova över hos en kompis, de ska bestämma närmare ikväll så vi får väl se hur det blir.

Nu har jag hängt fram kläder till imorgon och fixat min lunch så resten av kvällen blir det bara slappt =)

2 Comments:

  • At 2010-08-12 20:34, Anonymous -Nena- said…

    Kul att fynda ljus så billigt speciellt om det är i "rätt färg".

     
  • At 2010-08-12 21:06, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jättenöjd med mina fynd det blev många ljus, räcker nog en stor del av hösten =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter