Kimmietid

augusti 11, 2010

Fina killen

Efter ännu en dag av informationsöverflöd i skallen så var det lyxigt att sonen lovat laga middag ikväll. Jag dukade och diskade men han fixade maten - härligt. Så nu har vi precis ätit laxfilé med kokt potatis, grönsaker och hollandaisesås - det var väldigt mumsigt =). Jag har ju planer på att skära ner på kolhydraterna för viktens skull och det gör jag resten av dagen, luncherna blir sallader eller varma grönsaker med något kött och frukosten är också sund.
Det blir nog bra =)

Imorgon är sista dagen jag har kvar personen som jag tar över ifrån och det känns lite nervöst - men det kommer tillbaka en annan kollega lite senare som kan en del av det också så om jag yrar till det kan jag fråga henne.
Förhoppningsvis ska det gå bra, får man bara göra saker i lite lugn och ro så löser jag det med tiden.
 
Hit Counter
Free Counter