Kimmietid

augusti 13, 2010

Fredag

Åh, så härligt! Dagen som jag faktiskt var lite orolig inför har gått jättebra =).
Att vara själv på avdelningen (folk finns i närheten men de kan inte mina uppgifter) var jag lite orolig inför eftersom precis allt är nytt för mig men det gick bra. Jag har svarat i två olika telefoner och tagit emot en drös med folk, har nog träffat ett 30-tal nya ansikten idag och jag kommer nog ihåg namnen på ca 5 av dem. Det har kommit in ärenden som skulle hanteras och folk som har behövt diverse hjälp och jag har klarat av det utan problem. Puh, lättnad!
Har haft lite problem med tekniken, alla mina nya lösenord till diverse områden hade inte kommit igång, några hade andra inte men det ska förhoppningsvis få hjälp med i nästa vecka. Nu ska jag njuta av helg!
Orkar inte färga håret ikväll, det får jag ta i helgen. Sonen är iväg hos kompis och ska sova över där inatt så nu ska fixa någon enkel middag till mig själv och sedan slappa. Hoppas ni har en skön fredag.
 
Hit Counter
Free Counter