Kimmietid

augusti 18, 2010

Mitt i veckan

...redan!! Tiden rusar fram. Sonen hade upprop idag och säger sig ha fått rätt långa dagar på sitt nya schema, har inte fått se det ännu för det har inte blivit utlagt på internet men det kommer nog imorgon antar jag.
Kalaset igår gick bra, systersonen hade köpt en smaskig smörgåstårta, den var jättegod och enormt mäktig - alla satt och stönade efter en stund =). Han blev nöjd med sina presenter och vi hade trevligt.
Dagen idag har som vanligt (numera) varit superaktiv och när jag kom hem så gick jag iväg och storhandlade ordentligt. Förråden är fyllda. Det blev enkel middag och jag hade lite ork kvar efteråt så det har blivit lite småfixande också.'

2 Comments:

  • At 2010-08-19 10:02, Anonymous Helga said…

    Min dotter fick en slow start idag med sovmorgon och stadsrundvandring. Det är en del elever i klassen som kommit från andra orter hit. Hon går i en elitidrottsklass med elever från olika idrotter.

     
  • At 2010-08-19 18:43, Blogger Kimmie said…

    Helga: Låter spännande för din dotter, hoppas hon kommer att trivas.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter