Kimmietid

augusti 16, 2010

Det var ingen överdrift

När de sa att de skulle bli full rulle i denna veckan så var det inget skämt, den enda pausen jag tagit idag är ca 15 minuter då jag slängde i mig lite lunch.
Det är ju så att vanan är oftast halva jobbet och när precis allt är nytt så finns det inget man bara kan fixa sådär lättvindigt, jag vill gärna kolla allt så att det blir rätt. En timme gick bort till ett möte
Jag tror jag löste det mesta som dök upp under dagen och alla grejer som hade deadline idag blev helt klara. Har en liten hög med frågor som jag ska reda ut imorgon.

Nu ska jag snart börja fixa lite middag =)

4 Comments:

  • At 2010-08-16 23:21, Anonymous Helga said…

    Oj, det verkar vara fullt upp med allt nytt. Bra att du r nogrann nu när du inte är säker på allt ännu...

     
  • At 2010-08-17 08:55, Anonymous Pisan said…

    Oj, du verkar ha fullt upp ja. Ha en fin tisdag! Kramar! :-)

     
  • At 2010-08-17 15:16, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att det som det var deadline på blev klart.

     
  • At 2010-08-17 16:45, Blogger Kimmie said…

    Helga: Mer än fullt upp men det är kul!

    Pisan: Absolut, full rulle

    Nena: Ja, det är ju trots allt viktigast.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter