Kimmietid

augusti 24, 2010

Tisdag

Det har varit lite märkligt väder här i söder idag, det blåste halv storm imorse när jag cyklade till jobb. Vet inte om det har regnat under dagen men jag hade i varje fall tur när jag skulle hem då var det torrt. Skulle cykla en liten extra runda och hämta upp ett paket som blivit sänt till fel postkontor.
Däreter blev det en liten tur till ICA och sedan Ugnsbakad falukorv till middag.

Sonen hade varit väldigt driftig idag efter skolan, hans kontorsfåtölj som han har vid sin dator hade vi problem med så han hade tagit underedet från en annan vanlig kontorsstol och borrat och grejat och sedan satt fått ihop detta till en stol som funkade bra - han är rätt händig grabben - det syns inte att han satt ihop den själv.

5 Comments:

  • At 2010-08-24 20:23, Anonymous -Nena- said…

    Här har det regnat rejäla skurar mellan solglimtarna.

    Vad duktig son du har!

     
  • At 2010-08-24 21:42, Anonymous Pisan said…

    Här blåser full storm nu. Hösten är här. Har rejäla höstkänslor. Vilken händig son du har! Kram!! ♥

     
  • At 2010-08-24 22:12, Blogger Kimmie said…

    Nena & Pisan: Har inte haft koll på vädret under dagen men jag hade tur under mina cykelturer =)

    Jag blev riktigt imponerad, hade redan börjat kolla så smått efter en ny stol.

     
  • At 2010-08-25 10:34, Anonymous Helga said…

    Vad bra att du har en händig son. Min kille går ju på byggprogrammet och har sommarjobbat på NCC.

     
  • At 2010-08-25 16:49, Blogger Kimmie said…

    Helga: Inte så dumt när de är lite händiga, jag har ju annars mest hjälp när det gäller datorer - där är han väldigt kunnig, det är det som han pluggar.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter