Kimmietid

augusti 21, 2010

Sovmorgon

Så härligt med sovmorgon, den blev lite upphackad men jag fick sova ut. Hackandet berodde på att en väckarklocka satt igång klockan 7! Först fattade jag inte var det kom ifrån, sen förstod jag att sonen inte stängt av sin. Nåja, jag lyckades somna om efter en liten stund och det var jätteskönt.
Idag är det mycket som ska göras, har massor utav tvätt och tvättid klockan 12 och så ska jag städa hela lägenheten. Kan säga att det inte lockar alls men det lär inte dyka upp någon som gör det till mig så det är väl bara att sätta igång.
Efter allt regnande så har en massa ogräs tittat upp på uteplatsen också så det finns att göra.

Hossan och jag var på festivalen igårkväll och det vara trevligt, vi fick i oss lite mat där och satt och snackade ett tag.

Ha en fin Lördag.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter