Kimmietid

augusti 27, 2010

Ändrade planer

Fredag och det är så skönt! Det är en härlig känsla att återigen känna att fredagen är speciell =). Nu blev det inte som planerat ikväll, sonen hade sagt att han nog bara skulle vara hemma, eventuellt skulle en kompis komma till oss men det var allt. Så blev det inte, istället blev det LAN-party för hans del men han var hemma länge nog för att vi skulle kunna äta middag tillsammans sen kom en kompis och hämtade honom och de cyklade tillsammans iväg till partyt.
Han har plötsligt blivit väldigt stor känns det som, så mycket som händer som inte bara innefattar att alla kommer hit. Men det är helt naturligt och det händer för honom i precis samma ålder som det gjorde för mig. Tack och lov har jag en skötsam kille och jag litar helt på honom och ikväll/natt är dessutom en klasskamrat som tidigare inte fått följa med på dessa tillställningar med och det är extra skönt för han bor ett par kvarter bort och då har de sällskap fram och tillbaka. När jag blir orolig är det inte för att jag tror att sonen ska göra så stora dumheter utan mest för att otrevligheter kan hända på vägen dit och hem.

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!

2 Comments:

  • At 2010-08-29 00:31, Anonymous -Nena- said…

    Visst börjar de bli stora våra 93:or
    (visst är jag rätt nu att din son också är född -93?)
    Jag är som du, inte orolig för att M ska göra något dumt utan för att hon ska råka ut för något när hon är ute.

     
  • At 2010-08-29 11:10, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jodå min är också en 93:a.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter