Kimmietid

augusti 31, 2010

Väckarklockan är ställd på extra tidigt

Gjorde det med en gång när jag kom hem så att jag inte skulle glömma att stiga upp tidigare imorgon, blir kanske lite tungt men när man väl har duschat och fått i sig en kopp kaffe så brukar det lätta.
Dagen har gått bra och ikväll har vi mestadels tagit det lugnt, ett ICA-besök fick det bli men jag bor så nära att det inte är sådär väldigt besvärligt. Lagat middag har jag såklart gjort och det blev torsk ikväll.
Så har det blivit lite telefonsnackande också - nu blir det nog någon timme till i soffan och sedan ska jag försöka lägga mig och läsa så att jag kan somna i någorlunda vettig tid =).

3 Comments:

  • At 2010-09-01 08:18, Anonymous Helga said…

    Ditt liv har verkligen förändrats en hel del sedan din "ledighet"... Fullfart nu igen!

     
  • At 2010-09-01 14:42, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas det gick bra i morse och att det inte var allt för tungt när klockan ringde.

     
  • At 2010-09-01 17:12, Blogger Kimmie said…

    Helga: Passar min personlighet mycket bättre, jag blir så rastlös annars =)

    Nena: Lite tungt var det =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter