Kimmietid

september 03, 2010

Sju bett

Har varit lite absurt trött senaste tiden och slocknade på soffan en stund, vaknade till när det kom ett högt ljud från TV:n och börjar klia mig på armarna och i nacken. Tänkte inte mer på det, började istället kika runt lite på internet.
Efter en stund insåg jag att det kliade lite väl mycket och tittade på armarna i starkare belysning - 7 myggbett!!! Jag somnade väl till i ca 15 minuter - dumheter - har haft ihjäl en mygga och sett en till, nu blir det jakt innan jag går och lägger mig.

God Natt!

5 Comments:

  • At 2010-09-04 18:40, Anonymous -Nena- said…

    Det var inte snällt att ge sig på en sovande försvarslös kvinna på det sättet ;)
    Ouppfostrade myggor!
    Hoppas du fick ihjäl alla innan du somnade.

     
  • At 2010-09-04 22:25, Blogger Kimmie said…

    Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

     
  • At 2010-09-05 00:21, Blogger Kimmie said…

    Nena: Oerhört dålig uppfostran =)
    Hittade ytterligare något bett men vet inte om det har kommit senare eller redan fanns där.

     
  • At 2010-09-05 11:07, Anonymous helga said…

    Oj, har ni så mycket mygg fortfarande. Här har jag bara sett en den senaste månaden...

     
  • At 2010-09-05 17:15, Blogger Kimmie said…

    Helga: Har inte märkt av dem innan men mina öppna fönster sent på kvällen med lampor tända lockade väl hit dem =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter