Kimmietid

september 08, 2010

En jobbig dag

Idag har varit ungefär som om man fått en bok på Kinesiska och efter två timmar kommer någon och förväntar sig att man ska förstå den.
Konstig beskrivning men det har varit en riktigt jobbig dag, en miljon saker hände och givetvis massor som jag ännu inte hunnit lära mig.
Av någon anledning så förväntas jag kunna mer än jag hunnit lära mig, frågan har du fixat detta har jag fått så många gånger idag och i många fall har jag genom till stor del ren tur lyckats fixa saker, i andra har jag fått kämpa som en tok, till min lycka ringde kollegan som var ledig en stund innan jag skulle hem och kunde hjälpa till via telefon med några saker som var helt okända för mig.
I vilket fall som helst är det skönt med kväll och jag hoppas fredagen blir smidigare (då är jag själv igen).

Fick en kommentar från en annan kollega idag att jag nog jobbar lite för bra, det kan man ju undra vad det är för attityd =) han tyckte att jag höjde servicenivån och det kunde göra det jobbigt för andra. Hallå, kan jag göra något bra och snabbt så tänker jag göra det. Det roligaste med den kommentaren är att vi är två nyanställda som ligger i som bara den och den andre hade fått samma kommentar =). Killen med kommentaren är jättetrevlig och det är kanske inte så konstigt att han tar det lite lugnare än två som vill bevisa hur bra de är - men det lät rätt kul =)

Efter arbetsdagens slut har jag varit iväg och handlat och ikväll blir det superenkel middag, burgare sen får jag se om jag orkar byta lakan innan jag landar i soffan..

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter