Kimmietid

september 18, 2010

Städdags

Så var det lördag och gårdagens fest var trevlig, det var rätt kul upplagt med lite olika stationer man skulle besöka bl.a en tävling där man med förbundna ögon skulle köra en annan anställd som satt på en dyna på en säckkärra genom en hinderbana. Det gick förvånansvärt bra, tjejen som satt på min kärra var väldigt bra på att ge instruktioner. Senare fick vi jättegod mat och gott vin och ännu lite senare blev det dans. Dansbiten kunde jag ha varit utan men många gillade det. Det blev att jag satt och snackade med lite olika människor, eller skrekpratade fick det ju bli för det var hög volym. I det stora hela var det trevligt! Nu är det mindre roliga uppgifter på gång, tvätten ska tvättas och lägenheten ska städas.

Ha en härlig Lördag!

4 Comments:

  • At 2010-09-19 00:55, Anonymous Nena said…

    Låter som en trevlig fest.
    Hade nog också hoppas dansandet tror jag.

    Hoppas din lördag varit bra och att du får en skön söndag!

     
  • At 2010-09-19 12:39, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det var rätt kul faktiskt.
    Hoppas du har det bra du med.

     
  • At 2010-09-19 16:54, Anonymous Pisan said…

    Vad bra att det blev en lyckad fest :-) Jag har också varit på ICA och handlat, storhandlat, idag, mina ungar kommer senare i kväll och då gäller det att ha laddat ordentligt i skåp och lådor :-) Ha en fin söndagskväll! Kram! ♥

     
  • At 2010-09-19 20:31, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Det behövs att fylla på förråden ibland! Skönt att du får hem dina flickor.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter