Kimmietid

september 19, 2010

Valdagen

Ni har väl röstat? Jag har röstat i förtid, känner mig inte helt nöjd med hur jag röstat men tyvärr kan man inte plocka lite från varje och sätta ihop så jag valde det som kändes som det bästa valet just nu. Det som känns viktigast i detta valet är att alla partier gör allt vad de kan för att hålla SD borta så mycket det bara går. Jag tror att de är riktigt farliga. Vi får väl se hur det går ikväll.

Tillbaka till den vanliga söndagen. Jag fick sova ut idag och vaknade först vid 10, sedan har jag varit på ICA och nu har jag just strukit hela tvätten.
Nu ska jag dricka lite kaffe och koppla av en stund. I eftermiddag kommer sonen hem igen efter sin pappahelg och jag ska laga Canneloni till oss, en lite bökig maträtt att göra men så värt det för det smakar underbart.

3 Comments:

  • At 2010-09-19 22:30, Anonymous -Nena- said…

    Röstade också i förtid och tur var ju det för idag hade jag inte orkat åka för att rösta.

    Skönt med sovmorgon.

     
  • At 2010-09-20 05:23, Anonymous helga said…

    Jag är såå besviken på att SD kom in i riksdagen. I Uppsala kommun kom de iaf inte in.

     
  • At 2010-09-20 17:02, Blogger Kimmie said…

    Nena: Skönt att ha det avklarat.

    Helga: Ja, man blir mörkrädd! Hoppas de lyckas blockera dem genom andra sammarbeten.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter