Kimmietid

september 24, 2010

Det är fredag nu igen...

...jag vet att jag säger det ofta men tiden bara rusar! Det är Måndag och Fredag hela tiden känns det som. Nu ska jag dock njuta av att fredagen är här igen.
Sonen har återigen farit iväg för att ha en rolig kväll/natt med kompisar.
Jag gillar det nya sättet de gör det på, istället för att vara på internetcafeér så är de hemma hos varandra. Jag har erbjudit att de kan vara här men det funkar nog bäst hos folk som har stora hus. De är åtta killar och ofattbart nog så drar majoriteten av dem med sig sina stationära datorer - jag förstår inte hur de orkar. Sonen kör med sin laptop så han har bara en väska med sig som innehåller den och lite godsaker. Idag är de i en förort till Malmö och en kompis snälla pappa hämtade upp honom och tre andra + då hans egen son så det var en fullpackad bil som körde härifrån vid 18,30 ikväll.
Känns skönt när de är hemma hos en familj där föräldrarna är hemma.

Han blir hemskjutsad imorgon förmiddag igen, så de spelar och umgås större delen av natten och så fanns det visst en stor källare de skulle vara i där de hade soffor och luftmadrasser så att de kan sova ett tag också.

Så efter vår gemensamma Tacomiddag så är jag solo och redan trött.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter