Kimmietid

september 29, 2010

Tittar in....

...en liten stund, eftersom jag började tidigt så slutade jag också tidigt.
Idag har det hänt så mycket tokigheter på mitt jobb att jag är helt snurrig, vill inte ge mig in på detaljer eftersom det då avslöjar var jag jobbar och jag försöker ju vara en liten gnutta anonym här inne. Allt har i varje fall gått bra och nu ser jag riktigt fram emot pratkamratens matlagningskonst (hon är superduktig) och säkerligen blir det något glas vin också. Sonen ska äta gryta som fanns i frysen och det var han nöjd med. Han kom just hem riktigt trött, han har börjat gå på gym och är väldigt flitig där. När han kom hem trött och slö kom han just ihåg att imorgon ska han springa orientering med skolan =).
Mycket motion - men det är väl nyttigt eller hur var det nu?

Hoppas ni har en skön kväll!

2 Comments:

  • At 2010-09-30 08:44, Anonymous Helga said…

    Jag försöker ju också vara anonym. Jag vill inte att alla på jobbet ska vet att jag bloggar...

     
  • At 2010-09-30 18:14, Blogger Kimmie said…

    Helga: Som väl är så finns det en massa flygvärdinnor så du kan nog klara dig som anonym. Fast jag kommer nog alltid att undra om jag skulle flyga med SAS om det är Helga på planet =).

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter