Kimmietid

oktober 09, 2010

En vacker dag

Idag är det en underbart vacker höstdag i Malmö. Temperatur på 13,5 grader, sol och blå himmel. Har nyligen kommit in efter en cykeltur i det vackra.
Tidigare idag har jag tvättat, bakat chokladhavremuffins och slappat lite.
Min cykeltur i det vackra vädret gick till en affär där jag köpte lite diverse hudkrämer, höst och vinter på gång och då blir jag alltid extremt torr i huden så lite fetare krämer än vanligt har inhandlats.

Sonen ska snart ge sig iväg till en klasskamrat och han ska sova över där så ikväll blir jag solo. Igårkväll var Hossan här och vi hade en trevlig kväll tillsammans.

2 Comments:

  • At 2010-10-10 10:50, Anonymous Helga said…

    Tänk så skönt med den värmen i oktober... Det gäller att njuta nu innan höststormarna kommer...

     
  • At 2010-10-10 14:19, Blogger Kimmie said…

    Helga: Man får suga åt sig ordentligt av solstrålarna nu för snart är det mest mörker =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter