Kimmietid

oktober 07, 2010

Ska bli härligt med fredag igen

Är så jättetrött idag, vi har haft fullt upp hela dagen! Längtar riktigt efter klockan 16 imorgon när jag beger mig hemåt och har hela helgen framför mig.
Imorgon är det möte igen, dessutom finns det risk att min kollega inte dyker upp - hon är nog rätt stark verkar det som men hon kände sig inte alls bra idag.
Imorgon kommer Hossan hem till oss, hon skulle ta bussen hit direkt efter hon jobbat klart - ska bli kul att ses!

Lite halvt full rulle har det varit här hemma också hittills ikväll, behövde köpa några grejer till imorgonkväll, sedan har jag fixat köttbullemiddag, renbäddat sängen, sorterat in alla räkningar och hjälpt sonen litegrann med ett läxproblem. Nu blir det inget mer vettigt gjort idag - ska ta och kolla in Robinsonpremiären.

3 Comments:

  • At 2010-10-08 08:19, Anonymous Helga said…

    Vi såg också på Robinson - det var ett gäng udda människor... kan kanske bli kul att se på!?

     
  • At 2010-10-08 11:30, Anonymous Pisan said…

    Ja, det är härlig att det är helg. Fredagar är mysiga dagar :-) Ha en fin fredagskväll! Kramar! ♥

     
  • At 2010-10-09 14:22, Blogger Kimmie said…

    Helga: Rätt underhållande.

    Pisan: Härligt med helg är det absolut =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter