Kimmietid

oktober 17, 2010

Oj vad dålig jag varit på att uppdatera

Har helt enkelt inte blivit av - men nu är jag här =)
Förutom min lilla kommentar i fredags har jag inte skrivit något sedan i Onsdags men det har egentligen inte hänt sådär jättemycket sedan dess. Jobbat på som vanligt, fått veta att chefen inte redan nu kunde förlänga mitt vikariat eftersom det fanns för mycket tid kvar på det men hon har lovat försöka igen om en månad.
I helgen har det varit lugnt och skönt, har köpt två presenter till sonens kommande födelsedag - en huvjacka och en herrparfym sedan ska han få ett spel han önskat sig av mig och hans pappa tillsammans och så får det bli pengar för resten. Köpte faktiskt årets första julklapp igår också, sprang på en grej som jag tyckte kunde passa och då var det lika bra att slå till. Kan inte med att ha en lång lista och ont om tid när det närmar sig.

I övrigt har det varit vanlig sysselsättning - tvätta, stryka, städa. Har kvar att ta mig till ICA och handla hem lite inför nya veckan också ska jag ta och slå in de grejer jag köpt till sonen så att han inte råkar se dem =)

Hoppas er helg har varit skön och avkopplande.

4 Comments:

  • At 2010-10-18 09:58, Anonymous Helga said…

    Jag har också uppdaterat lite dåligt över helgen. Ibland har man inga idéer och ibland hinner man helt enkelt inte...

     
  • At 2010-10-18 16:53, Blogger Kimmie said…

    Helga: Så är det!

     
  • At 2010-10-19 00:17, Anonymous -Nena- said…

    Ibland blir det så... hos mig är det mer än ibland just nu.

    Måste också hitta födelsedagspresent till vår blivande 17 åring.
    Det är svårt nu speciellt då hon inte själv vet.

     
  • At 2010-10-19 20:42, Blogger Kimmie said…

    Nena: Svårt är det absolut nu när de är så stora =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter