Kimmietid

oktober 13, 2010

Mitt i veckan

Onsdagen avklarad, trött som en gris men det är ju inget nytt. Har under veckan fått två nya arbetsuppgifter som båda är tidsbegränsade och som
kommer att ta en hel del tid, tur att man är stresstålig.
Har dessutom fått ett nytt ansvarsområde som känns rätt stort. Beskedet att den ledning som träffar mig dagligen vill ha mig kvar även efter nyår har jag fått, det ligger just nu lite högre upp och beror på en större omorganisation om jag får stanna längre än till årsskiftet. Har jag tur så finns det ingen annan med precis min kompetens som går före. Det är ju som sagt ett stort ställe.

Vi får väl se hur det går, oavsett om jag får vara kvar eller inte har detta jobb verkligen byggt upp mitt självförtroende till där det var innan jag blev utslängd som en sopa på det förra jobbet.

5 Comments:

  • At 2010-10-14 08:20, Anonymous Helga said…

    Hoppas du får vara kvar! De verkar ju verkligen vara nöjda med dig iaf!

     
  • At 2010-10-14 12:57, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas att du får stanna kvar efter nyår.
    Skönt att du fått tillbaka självförtroendet igen efter förra jobbet.

     
  • At 2010-10-14 21:16, Blogger Kimmie said…

    Helga & Nena: Det är bara att hoppas och om det inte blir så - då har jag i varje fall lärt mig otroligt mycket på kort tid. Har dessutom aldrig fått så mycket positiv feedback på så kort tid förr.

     
  • At 2010-10-15 11:16, Anonymous -Nena- said…

    Tittar förbi för att önska dig en skön helg!

     
  • At 2010-10-15 22:29, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack detsamma!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter