Kimmietid

oktober 10, 2010

Finfin Söndag

När jag steg upp imorse så var det tjock dimma utanför fönsterna, men efter några timmar så lättade dimman och nu är det ännu en perfekt, fin höstdag.
Har varit ute och gått en runda på ca 50 minuter i solen och det behöver man, det kändes som jag fick ny energi av detta.
Annars idag så har jag strukit tvätten, gjort rent i kylskåpet och varit på ICA.
Ett fasligt springande på ICA denna veckan, dålig planering helt enkelt, idag behövdes potatis och grönsaker jag ska göra en riktig Söndagsmiddag till oss ikväll Oxstek. Hoppas solen lyser på er också!

3 Comments:

  • At 2010-10-11 21:58, Anonymous -Nena- said…

    Ja i helgen har vi verkligen haft fint höstväder. Härligt har det varit.

    Ibland blir det bara så att man far till affären mycket.
    Lät gott med Oxstek.

     
  • At 2010-10-12 10:29, Anonymous Pisan said…

    Här blir det flera besök i veckan på ICA också ibland, och precis som du säger så är det dålig planering som ligger bakom, eller dåligt minne....
    Ha en fin vecka vännen! Kramar från mej! ♥

     
  • At 2010-10-12 17:12, Blogger Kimmie said…

    Nena: Fortfarande härligt väder här men rätt kyligt på morgonen när jag ska iväg.

    Pisan: Jag har väldigt nära till en stor ICA-butik så det är inte så farligt men ibland blir man lite sur på sig själv att man inte kan planera mer.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter