Kimmietid

oktober 22, 2010

Höstens första punktering

Den fick jag imorse på vägen till jobb, fick promenera den sista biten. När jag kom fram vad däcket helt tomt.

Försökte hitta något sätt att få hem cykeln men sonens pappa jobbade utanför stan, sms:ade till min svåger och försökte sen få tag i en taxi som kan ta med en cykel. Inget funkade så jag har bärsläpat hem den och är nu trött i armar och rygg. Imorgon ska jag släpa den vidare till cykelverkstaden.

Min syster ringde upp mig när jag var två kvarter hemifrån, då först hade mitt mitt SMS blivit upptäckt. Då tyckte jag inte längre att hjälp behövdes =).

Nu är jag igång och tvättar, förlorade en timmes tvättid men det är kvällens sista tid så jag kan nog dra över lite på slutet istället.

Pizza för hemkörning är beställd, har ingen lust att laga mat idag.



Ha en skön fredagskväll
 
Hit Counter
Free Counter