Kimmietid

oktober 26, 2010

Mums Lasagne

Gud vad gott det är med Lasagne, det blev kvällens middag och det kommer också att bli middag imorgonkväll för det blir en hel del av det.
Har haft en bra dag på jobb, har verkligen oerhört härliga kollegor. Den lilla grupp som består av mig och en annan kvinna och tre män som delar samma avdelning vi har så kul tillsammans - det skämtas friskt och det skrattas helt vilt många gånger per dag. Nu ska kvinnan som är min närmaste kollega vara borta resten av veckan så nu blir det tre extra tidiga morgnar för mig.
Denna kvinnan ville ha med mig till Ullared i helgen, visst var jag lite nyfiken på stället som jag aldrig besökt och jag tror vi hade haft jättekul tillsammans men jag känner att det blir lite för bra för mig att ta en hel dag utav helgen till att shoppa (jag är inte sådär förtjust i att shoppa). Kanske kan det bli någon annan gång.

Nu ska jag ta det lugnt här vid min laptop och framför TV:n ett tag.

2 Comments:

  • At 2010-10-27 16:17, Anonymous -Nena- said…

    Lasagne är mums!

    Roligt att läsa att ni har så kul på jobbet. Det är ju en viktig del som gör att man trivs och tycker det är kul att gå till jobbet.

    Ullared är en upplevelse =)

     
  • At 2010-10-27 16:43, Blogger Kimmie said…

    Nena: Verkligen gott! Arbetskamraterna gör verkligen stor skillnad för hur man trivs.

    Jag tror säkert det kunde vara rätt kul och någon gång ska nog jag också komma till Ullared =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter