Kimmietid

november 03, 2010

Bara Onsdag

Det har känts som fredag idag och det är ju inte så bra. Flera kollegor har pga lovet tagit ledigt resten utav veckan och för dem var det som fredag och det smittade. En kollega bjöd på äppelkaka med vaniljsås till fikan, mums!
Vädret i Malmö har varit riktigt uselt idag, ett par minuter innan jag skulle gå imorse så gick jag ut på min uteplats och kollade vädret - full storm men uppehåll. Tog på mig jackan och skorna och gick ut - Ösregn! In igen, på med regnstället, ut och då var det såklart uppehåll =), behöll regnstället på och under den stund 15-20 minuter som det tar mig att cykla till jobb hann det börja regna och bli uppehåll igen TRE gånger. Hösten är i full gång.
Nu blir det soffslappande för mig resten av kvällen, middagen är uppäten och jag är trött.

2 Comments:

  • At 2010-11-03 20:11, Anonymous -Nena- said…

    Ja idag har det verkligen varit ett väldigt skiftande väder.
    Här har det haglat och åskat också.

    Snart är det fredag ;)

     
  • At 2010-11-04 18:23, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ojdå, ni hann med ännu konstigare väder =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter