Kimmietid

november 12, 2010

Skönt med fredag

Det har varit tungt ett par morgnar nu att komma upp och sätta igång med dagen så det känns härligt med fredag, har bokat tvättstugan först vid 12 imorgon så jag kan ta mig en slö och lat morgon. Sonen har gett sig iväg till sin pappa och ska vara där i helgen - passar ju bra när det är Farsdag på söndag och allt. Han är en rolig prick sonen, han hade svårt att hitta på en bra present så det blev en enormt stor Pizza-roller (en sån man skär upp pizza med alltså- hans pappa älskar pizza) och så köpte han en bok som heter "40 skäl att inte skaffa barn" =), knäppgök!

Datastrulet fortsätter, den dog igen igårkväll och den där vännen som jobbar inom området har hört av sig via telefon och just nu testar jag något som lät som ett skämt =). Min dator står i kylen (tur det är en laptop) - han sa att det var ett bra test att sätta in den där i 2 timmar sedan sätta på den, även detta inne i kylen. Startar den normalt efter detta så är det fläkten som gett upp. Känns lite knäppt att sätta datorn i kylen =). Han sa också att det var en dum ide att köpa en så fin laptop som jag gjort eftersom dessa kräver så mycket mer av både fläktar och annat så han rekommenderade en billigare laptop och det blir nog så att jag köper den jag tittat på i helgen. Så nästa vecka bör jag vara igång med en ny dator igen som det ser ut nu.

Ha en underbar helg!!

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter