Kimmietid

november 16, 2010

Sonen mår bättre

Idag var han tillbaka på APU:n, det blev förhoppningsvis bara Söndag, Måndag som han kände sig sjuk. Han är fortfarande trött och förkyld men inte alls som i Söndagskväll och Måndagsmorse.
Själv har jag haft en bra dag på jobb och efter jobb har jag varit och handlat hem en hel del från ICA och förberett middagen för ikväll, ska snart sätta in maten i ugnen. Det blir ugnsbakad falukorv ikväll!

Var jätteseg imorse när jag skulle upp så jag ska försöka lägga mig lite tidigare ikväll om det går, börjar tidigt imorgon också så det kan behövas.

4 Comments:

  • At 2010-11-16 20:31, Anonymous -Nena- said…

    Grattis till nya datorn.
    Det brukar ta en stund innan man är van vid det nya ja.

    Skönt att sonen mår bättre igen.

     
  • At 2010-11-16 21:42, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack, glad att sonen mår bättre och är självklart också glad för min nya dator - sen är det alltid bättre att byta för att man vill. Men jag vänjer mig efterhand =)

     
  • At 2010-11-17 18:46, Anonymous Helga said…

    Skönt att han börjar må bättre!

    Jag ska också försöka somna tidigt ikväll. Har dock "sovmorgon" imorgon ska upp vid 5.00 och det är sent för att vara mitt jobb ;)

     
  • At 2010-11-17 19:33, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ha ha och här gnäller jag om att jag ska upp vid 05,30. För mig är en tid som börjar på 05 inte riktigt mänsklig men, men man vänjer sig =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter