Kimmietid

november 22, 2010

Bomber och granater

Vaknade vid halvfem imorse och gick på toaletten, när jag var på väg tillbaka till sängen hördes en dov smäll! Undrade såklart vad som hänt? Det hördes att det inte var i omedelbar närhet men ändå ganska högt. Blev förvånad imorse när jag hörde om en bomb på Rosengård - jag bor inte i närheten av Rosengård så det måste ha smält rejält där.
Lyckades tyvärr inte somna om så ikväll är jag trött som bara den, känner mig lite förkyld också så det får bli en tidig kväll.

Har suttit och letat fram alla busstider för att kunna ta mig till jobb även om det skulle bli en massa snö, det hotas om snö på väderleksrapporten. USCH!

4 Comments:

  • At 2010-11-22 20:06, Anonymous -Nena- said…

    Usch, inget man vill höra på så tidigt på morgonen... ja inte annars heller.

    Hoppas du får sova gott i natt.

     
  • At 2010-11-22 20:23, Blogger Kimmie said…

    Nena: Nä explosioner kan man vara utan =)

     
  • At 2010-11-23 09:05, Anonymous Helga said…

    Usch vad otäckt! Tänk att det hördes så långt. Hoppas du kunnat ta dig fram i snövädret...

     
  • At 2010-11-23 18:45, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ingen snö här än =) men de hotar med att den ska komma inatt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter