Kimmietid

december 12, 2010

Tredje advent

...och nu rusar tiden igen! Helgen pågår visserligen fortfarande men det har gått väldigt fort.
Har köpt några julklappar till och är nu klar med ganska många - bara lite småsaker kvar att köpa.
Lägenheten har blivit städad och tvätten tvättad och struken. Idag har jag också börjat slå in julklappar, jag insåg att sonen har sista pappahelgen före jul denna helgen så hans grejer fick jag klara av nu.

Härligt är det i varje fall att vi fick något dygn med flera plusgrader så att all snö försvann =),
det är jättekallt ute igen nu men nästan helt snöfritt. Det ska visst komma mer snö under nästa veckan men några dagar då jag kan cykla till jobb ska vi förhoppningsvis få.

Ha en fin Adventssöndag!

3 Comments:

  • At 2010-12-12 22:47, Anonymous -Nena- said…

    Ja nu går det fort.
    I morgon har jag tänkt att jag ska börja packa in julklapparna.
    Gömställena är inte så säkra längre ;)

     
  • At 2010-12-13 10:13, Anonymous Helga said…

    Det är en hektisk tid som sagt. idag ska jag försöka bli klar med de flesta klapparna...

     
  • At 2010-12-13 17:15, Blogger Kimmie said…

    Nena & Helga: Full rulle, men mysigt också.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter