Kimmietid

december 08, 2010

Strålande tider!

Idag är en jättebra dag, blev inkallad till chefen idag och fick förlängt fram tills Juli =). Han framförde det som om det var dåliga nyheter eftersom han ville ge mig en tillsvidareanställning - men jag blev jätteglad! Någon annan på annat kontor har rätten att gå före mig därför kör de med förlängt vikariat och med lite tur har den andra personen fått annan plats innan sommaren och då kan de i så fall ge mig tillsvidareanställning då. Det är underbart att känna sig så uppskattad som jag gör på denna arbetsplats!

Min arbetsdag har varit superaktiv och kul, jag älskar när det är full rulle hela tiden.
Idag kunde jag cykla till jobb också vilket gjorde att det bara tog en kvart att komma hem istället för 40-60 minuter. Har varit på ICA och handlat, har skalat potatis så nu ska jag bara krydda och stoppa in laxfilé i ugnen och sätta på plattan under potatisen + fixa ihop lite sås och sallad.


8 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter